Komplett traffipax védelem rendszer, Profi rejtett technológiás aktív lézerdetektor, lézerblokkoló GPS alapú előrejelző és beépített Radar detectorral KIYO Ultimate 4 GPS+RADAR
Aktív 4 fejes lézerdetektor, GPS alapú telepített traffipax jelző és beépíthető Radar detektor
Magyar gyártású, kifejezetten az európai és magyar ARH CAM-S1 traffipaxokhoz kifejlesztett, rendszámtábla keretbe épített szenzorokkal rendelkező rejtett aktív lézeres jelzőkészülék és lézerblokkoló, 4 szenzorral és GPS véda kapu és telepített traffipax előrejelzővel és radar érzékelő detektorral
KIYO ULTIMATE Advanced Protection - Továbbfejlesztett Védelem
A már jól bevált KIYO ULTIMATE rendszert tovább tökéletesítettük, így a most bevezetett új termékünknek köszönhetően extrém védelmi hatásfok érhető el!
Rendkívüli teljesítmény, 2,5x nagyobb védelem :
- Hatékony fénygyűjtési tulajdonsággal rendelkező, precíz lencse
- Szikla keménységű polikarbonát szenzorház
- Napfény interferencia érzékenység csökkentése érdekében: speciális árnyékolás
- A legjobb minőségű OSRAM lézerdióda
- +40 alkatrészből álló, saját gyártású érzékelőnek köszönhetően: gyors és precíz analóg jelfeldolgozás
- Jobb vezetőképességű, vastag szenzor kábelek használata
- Speciális, dupla rétegű vízzáró lakkbevonat alkalmazása
Az Ultimate AP4R GPS lézerblokkoló és GPS traffipax jelző csomag tartalma :
- 1 központi egység
- 4 AP szenzor
- 2 speciális rendszámtábla keret
- USB pendrive +USB hosszabbító kábel
- Központi kábelköteg + Kommunikációs kábel
- NKH típus jóváhagyási kártya
- KIYO GPSU1 telepített traffipaxjelző
- KIYO RADU1 radardetektor modul
- Kommunikációs kábel
- GPS antenna
- Külső hangszóró
KIYO ULTIMATE AP
Az egyetlen teljes traffipaxvédelmi megoldás
A KIYO ULTIMATE esztétikusan, rejtve beépíthető, a magyar nyelvű riasztások segítségével könnyen értelmezhető, egyszerűen kezelhető és a frissíthetősége révén időtálló megoldást nyújt.
Innovatív technológia, továbbfejlesztett védelem
Az abszolút piacvezető KIYO termékek már régóta közkedveltek a fogyasztók körében. A már jól bevált KIYO ULTIMATE rendszert tovább tökéletesítve, 2019-ben bevezetett új termékünknek köszönhetően:
2,5x nagyobb, extrém védelmi hatásfok érhető el!
Minek köszönhető ez az óriási eredmény?
- Fejlesztések a legapróbb alkatrészig
- Átfogó tesztelések sorozata
Védelem a lézeres sebességmérők ellen
Az egyszerűen és esztétikusan, szinte láthatatlanul felszerelhető rendszámtábla keretbe épített lézerszenzorok folyamatosan figyelik a lézeres elven működő sebességmérők jelét, melyek szinte kizárólag mobil készülékek, ezért bárhol előfordulhatnak. Az aktív jelzőkészülékek a sebességmérés érzékelésekor a mérőműszer sebességadatát néhány másodpercre visszatarthatják, így a jármű sebessége szükség esetén korrigálható.
A VÉDA kamerahálózat 365 telepített ellenőrzési pontján kívül 160 db mobil, lézeres sebességmérővel, un. ARH CAM-S1 készülékkel is lehet találkozni az ország bármely területén, akár trükkösen elbújva, akár felüljáróban, rendőrautóban, civil autóban is. A rendszer a sebességtúllépésen kívül egyéb közúti szabálysértéseket is rögzít.
Aktív védelem a mozgó traffipaxokkal szemben is!
Az újfent hadrendbe állított mozgó rendőrségi sebességmérési módszer lényege, hogy a forgalomba lévő gépjárművezető nem tudhatja, hogy mögötte (vagy akár egy szemből jövő) rendőrségi autó közlekedik, így feltűnés nélkül megmérik az autó sebességét. A rendőrség 2018. májusi közleménye szerint 20 jelöletlen rendőrautó teljesít szolgálatot az utakon ilyen formában, de ha szükséges, növelik a számukat.
Védelem a telepített traffipaxok ellen
A KIYO ULTIMATE AP a telepített traffipaxokat magyar nyelvű beszédhanggal jelzi előre, továbbá a GPS technológia segítségével pedig a téves radaros és lézeres riasztások száma is minimális.
A VÉDA kamerahálózat telepített ellenőrzési pontjai (országszerte 365 kamera) a sebességtúllépésen kívül egyéb közúti szabálysértések automatikus rögzítésére is szolgál.
A telepített ellenőrzési pontok legálisan használható koordináta alapú traffipaxvédelmi rendszerekkel, mint például a KIYO ULTIMATE AP hatékonyan és megfelelő időben, akár 750 méterrel a kapuk előtt előrejelezhetők. A telepített traffipaxok nem blokkolhatók, ezért minden esetben lassítani kell és a szabályos sebességgel áthaladni a kapu alatt.
A rendszerhez tartozó radarmodulnak főként külföldi használat esetén van jelentős szerepe. Szinte bármely külföldi országba utazik, használnak még mobil, radaros sebességmérőket, amelyek sem lézerblokkolóval, sem GPS detektorral nem jelezhető előre. Az ilyen mobil radaros mérőeszközök előrejelzésére a radarmodul ad lehetőséget.
KIYO ULTIMATE AP komplett traffipaxvédelem
- Magyar gyártmány, magyar nyelvű figyelmeztetések
- A legtöbb európai sebességmérő mellett a Magyarországon használt ARH CAM-S1 és FÁMA III elleni extra védelem
- Telepített sebességmérők jelzése (pl.: VÉDA kapuk, átlagsebességmérő zónák)
- Egyéb veszélyes pontok előrejelzése (pl.: piroslámpa kamera, veszélyes útkereszteződés, HU-GO kapuk, stb…)
- Mobil radaros mérőeszközök előrejelzése
- Ingyenesen frissíthető teljes Európa adatbázis és szoftver
- Nagy teljesítményű, rendszámtábla keretbe is rejthető szenzorok
- A készülék szinte teljesen láthatatlanul beépíthető
- Parkolósegéd, Lézerdetektor, Aktív, Passzív üzemmód
- Választható riasztási távolság
- Hivatalosan parkolósegéd berendezés, típusjóváhagyási bizonyítvánnyal és plasztikkártyával
Egyszerűen frissíthető központi egység
Az aktív lézeres jelzőkészülék V5.1 hardverrel ellátott központi egysége számítógép segítségével beállítható, frissíthető, így nincs szükség a központi egység kiszerelésére és visszaküldésére. A frissítéshez szükséges pendrive és USB kábel a csomag része. A beállításhoz, frissítéshez szükséges program a kiyotechnology.com honlapról ingyenesen letölthető.
Az aktív lézeres jelzőkészülék kétféle módban képes üzemelni: aktív mód / passzív mód (detektor és parkolósegéd funkció). Az üzemmód váltását a 3 állású kapcsoló biztosítja. A pánikkapcsoló segítségével a készülék inaktiválható, mely következtében a későbbiekben kizárólag parkolósegédként tud üzemelni.
Rendszámtábla keretbe építhető lézerszenzorok
a “háromlábú” ARH CAM-S1 és mozgó autóban alkalmazott Fáma III lézeres mérőeszköz aktív jelzésére
Hatékonyság növelése új AP szenzorokkal
Továbbfejlesztett felépítés
- Hatékony fénygyűjtési tulajdonsággal rendelkező, precíz lencse
- Szikla keménységű polikarbonát szenzorház
- Napfény interferencia érzékenység csökkentése érdekében: speciális árnyékolás
- A legjobb minőségű OSRAM lézerdióda
- +40 alkatrészből álló, saját gyártású érzékelőnek köszönhetően: gyors és precíz analóg jelfeldolgozás
- Jobb vezetőképességű, vastag szenzor kábelek használata
- Speciális, dupla rétegű vízzáró lakkbevonat alkalmazása
KIYO GPS U1 Radarmodullal a VÉDA kapuk és a mobil radaros mérések előrejelzésére
Előre feltöltött, ingyenesen frissíthető GPS adatbázis alapján magyar nyelven előre jelezze a telepített traffipaxok, szekciómérések, piroslámpa figyelő kamerák és egyéb veszélyek helyét. Egyesíti a komplett rendszer elemeit is: segítségével a csatlakoztatott lézeres és radaros modulok magyar nyelvű beszédhanggal figyelmeztetnek.
A traffipaxjelzők jogi helyzete
A 2012. szeptember 1-jétől érvényes törvényi szabályozás a KRESZ 3.§ (3) a következőket mondja ki:
„Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide NEM értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát.”
Ennek értelmében a radar- és lézerdetektorok, valamint a telepített traffipax előrejelzők használata NEM TILTOTT. Ezek a készülékek akár több száz méterrel is előre tudják jelezni a sebességmérő eszközöket, így a jármű vezetőjének lehetősége nyílik arra, hogy időben korrigálja haladási sebességét. A detektorok, előrejelzők semmilyen körülmények között nem akadályozhatják vagy zavarhatják a hatósági ellenőrzést, ezért használatukat a fenti jogszabály nem tiltja.
A lézerblokkolók és radardetektorok a fenti kresszmódosítást követően is bent maradhatnak az autóban, birtokolni, felszerelni SZABAD ezeket, ugyanis:
Magyarországon a 175/2003 (X.28.) kormányrendelet hatályba lépését követően a radardetektorok és a lézerblokkolók NEM tartoznak a „közbiztonságra különösen veszélyes eszközök” kategóriájába!
Hivatalos parkolósegéd berendezés
A magyar NKH (Nemzeti Közlekedési Hatóság) által jóváhagyott e7 minősítés (típusjóváhagyási bizonyítvány) alapján az eszköz, mint parkolósegéd, Európa bármely országában hivatalosan beszerelhető a gépjárműbe, és parkolósegédként használható. A csomagban mellékeljük a típusjóváhagyási plasztik kártyát, hogy szükség esetén bemutatható legyen.
Szoftveres beállítás és frissítés
Az aktív lézeres jelzőkészülék működési beállításai, valamint firmware-jének frissítése számítógép és pendrive segítségével történik. A GPS-es központi egység ingyenesen frissíthető teljes Európa adatbázist tartalmaz. Nagyon fontos, hogy mindig a legújabb szoftverrel és adatbázissal használja a készülékeket, ellenkező esetben nem tudjuk biztosítani, hogy Ügyfeleink mindig aktuális információk alapján, időben értesüljenek a rájuk vadászó traffipaxok helyzetéről.
Nem várhatjuk el Öntől, hogy minden héten ellenőrizze a honlapunkat, hogy éppen történt-e valami változás vagy sem, ezért amennyiben új traffipaxok jelennek meg, új szoftver készül az Ön termékéhez, mi a lehető legrövidebb időn belül e-mailben, vagy telefonon értesítjük Önt, és segítünk, hogy elvégezze a szükséges frissítést. Ehhez Önnek annyit kell tennie, hogy a gyártó honlapján regisztrálja készülékét:
KIYO TECHNOLOGY TERMÉKREGISZTRÁCIÓ
Az aktív lézeres jelzőkészüléket frissítő és beállító számítógépes szoftver, valamint a GPS-es telepített traffipaxjelző frissítése az alábbi gombokra kattintva érhetőek el regisztráció után:
A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen a látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor és a lézerblokkoló nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.