LaserLine EPS4012-16M Professzionális besüllyeszthető szenzoros tolatóradar
LaserLine süllyeszthető szenzoros, programozható, hangszórós tolatóradar, 4 db fekete színű festhető szenzorral
A gyári minőségű, hangjelzéses tolatóradar garantálja,
hogy a tolatószenzorok szinte teljesen beleolvadjanak a lökhárítóba!
Rendkívüli érzékenysége miatt, megóvja gépjárművét még a más tolatóradarok számára láthatatlan veszélyforrásoktól is. Mint például járdaszegélyek, illetve alacsonyabb tereptárgyak.
A tolatóradar csak olyankor lép működésbe, amikor hátrameneti fokozatban van a sebességváltó. A szett tartalmaz egy hangszórót, melynek segítségével hangjelzéssel követhetjük az akadályok távolságát.
Tulajdonságok:
- Kiemelkedő, gyári minőség
- Gyári kinézetet biztosító, festhető szenzorok
- A szenzorok a lökhárító síkjába szerelhetők
- Nemcsak személy, de teherautókhoz, kamionokhoz is alkalmazható: 12 V / 24 V rendszerekhez egyaránt
- Automatikus bekapcsolás, hangjelzéses figyelmeztetés
- Tökéletesen testre szabható, programozható központi egység
Először szaggatott sípoló hang hallható. Ha ilyen hangjelzés mellett a tolatási manővert tovább folytatjuk és közelebb érünk az akadályhoz, egy folyamatos hangjelzésre leszünk figyelmesek. Ezt a hangjelzést hallván, nagyon közel van az akadály, ezért ajánlott a manővert azonnal befejezni.
A négy szenzor közül a két külső (kék) szenzor érzékelése 120 – 180 cm között, a két belső (fekete) szenzoré 50 - 95 cm között állítható a központi egység programozásával. Ennek köszönhetően nagyon pontosan tudjuk behatárolni a közeledő potenciális veszélyforrást.
A központi egységen a kijelző segítségével nyomon követhetjük a beállítási lépéseket, illetve a nyomógomb segítségével változtathatjuk meg a paramétereket. A fejlett központi egység rendkívül sok paraméter átállítására ad lehetőséget, ilyenek a következők:
· 1. Riasztási hangerő
|
· 2. Szenzorok riasztási távolságai
|
· 3. Pótkerék érzékelés beállítása
|
· 4. Sebességváltó típusának beállítása
|
Ha először kerül tolatóradar beépítésre járművébe, tehát még nincs furat a lökhárítóban, a szenzor rögzítése az egyenes közbetéttel lehetséges. Ez biztosítja, hogy egy síkban legyen a szenzor és a lökhárító.